@ daneshamozishal: کانال بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منطقه شال در سروش می شود زیبا مرد :: بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منطقه شال

بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منطقه شال

مذهبی،فرهنگی، ادبی،علمی، سیاسی ...

بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منطقه شال

مذهبی،فرهنگی، ادبی،علمی، سیاسی ...

بسیج دانش آموزی شهید فهمیده منطقه شال

بسم الله الرّحمن الرّحیم ؛ سلام ، همـکاران محترم ! دانش آموزان عزیز!هدف از راه اندازی ایـن وبسایت ارائــه مطالب علمـی، اخـلاقـی، ادبی ،سیاسی و گـزارش ها و مراسم مربوط به آموزش وپرورش، بسیج دانش آموزی...... می باشد. امیدواریم بتــوانیم بــا ارائـه مطالب مفید و سودمند اوقـات پـرباری را بــــرای شما عزیزان فراهم آوریم.
درضمن منتظردریافت مطالب علمی ، اخلاقی و نظـــرات و پیشنهادهای سازنده شما نیــــز می باشیم. باتشکر بسیج دانش آموزی شال


می شود زیبا مرد

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

می شود زیبا مرد

برگرفته از کتاب می شود زیبا مرد

می شود زیبا مرد

شهید محراب آیه الله مدنی

از ایشان نقل کرده اند که فرموده بود: من در دو موضوع نسبت به خودم شک کردم، یکی اینکه آیا واقعاً من از اولاد پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) هستم؟ دیگر اینکه آیا من لیاقت آن را دارم که در راه اسلام شهید بشوم یا نه؟ روزی به حرم اباعبدالله الحسین(علیه السلام) رفتم و در آن جا با ناله و زاری از امام خواستم که جوابم را بدهد. پس از مدتی یک شب امام حسین(علیه السلام) را در خواب دیدم که بالای سرم آمد و دستی به سرم کشید و فرمود: «یا بُنَیَّ انت مقتول»

 ای فرزندم، تو کشته می شوی. در این جواب، پاسخ هر دو سؤالم را گرفتم.

 گویند: آیه الله مدنی و آیه الله دستغیب، آیه الله صدوقی و حجه الاسلام دکتر هاشمی نژاد مدتی قبل از شهادت به بارگاه امام رضا(علیه السلام) مشرف شدند و وقتی ضریح امام را غبار روبی می کردند هرکدام دو رکعت نماز حاجت خوانده از خداوند شهادت در راه اسلام را خواسته بودند. (1)

 سرانجام این امام جمعه بزرگوار و دانشمند، در روز جمعه 20 شهریور، پس از ادای نماز جمعه، در حال عبادت پس از نماز، هدف حمله انتحاری یکی از منافقین قرار گرفت و اجابت دعای خود را از درگاه کبریایی دریافت کرد./پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی شیعه

...........................

1- به نقل از کیهان _ 1368/6/20

  • بسیج دانش آموزی شال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی